Gruppaktiviteter

deltagare som står i plankaVardagsstark - gruppträning i bordtennishallen

Julpass

Måndag20 & 27 dec, 3 jan11.00Cirkelträning
Måndag3 jan18.00Spinning
Tisdag21 & 28 dec, 4 jan11.00Vattengympa
Tisdag21 & 28 dec, 4 jan19.45Vattengympa
Onsdag22 & 27 dec10.00Cirkelträning
Onsdag22 & 29 dec18.00Spinning
Onsdag22 & 29 dec19.45Vattengympa
Torsdag23 & 30 dec11.15Vattengympa

 

Vårterminen 2022 börjar 9 januari

Boxing

Söndag 17.00 – 18.30

Cirkelträning

Måndag 11.00 – 12.00 i friskoteket
Onsdag 10.00 – 11.00 i friskoteket
Onsdag 11.00-12.00 i friskoteket. start 12 jan

Spinning

Måndag 19.00 – 19.45 nybörjarspinning start 10 jan
Onsdag 18.00 – 19.00

Stationsträning

Torsdag 18.00 – 19.00

Trx

Måndag 18.00 – 19.00

Vardagsstark

Onsdag 16.30 – 17.30

Vattengympa

Tisdag 11.00 – 11.45
Tisdag 19.45 – 20.30 endast herrar, mixgrupp dam och herr från 21 december
Onsdag 19.45 – 20.30
Torsdag 11.15 – 12.00

Glöm inte att anmäla er

Möjlighet att vara med på passet utan anmälan finns men vi kan då inte garantera plats eller att passet blir av. Passen kan bokas två veckor i förväg till Hagadal 0495-24 05 30, https://hultsfred.actorsmartbook.se/ . Avbokning av plats sker senast två timmar innan passets start annars debiteras kostnaden. Kom i god tid till passet för betalning och registrering.

För att förenkla och förbättra för våra besökare till Hagadal har vi installerat ett biljett- och entrésystem. Du väljer själv hur mycket du vill ladda ditt chipkort och du slipper köa. Boka pass direkt i mobilen eller på datorn. Vill du inte köpa ett aktivitetskort finns möjligheten kvar att gå fram till kassan för engångsregistrering eller betala passet direkt på https://hultsfred.actorsmartbook.se/

Ni som har aktivitetskort

För att kunna boka pass på webben med ditt aktivitetskort behövs en giltig webbiljett inloggning och en biljett kopplad på denna inloggning.

  • Vi på Hagadal registrerar kundens e-post adress på kundnummer som passbokningsbiljetten är kopplad mot.
  • Ni registrerar er med samma e-postadressen på webbiljettsidan.
  • Efter inloggning kontrollerar systemet om ni har en giltiga biljett för passbokning. I det fall giltig biljett finns så kommer biljettinformation och giltiga pass att visas.
  • Kontakta oss om du vill att vi rensar bort era uppgifter i vårt system

  • Registrera dig som ny användare första gången
  • Fyll i alla uppgifter
  • Lösenordet väljer ni själva och skriver in 2 gånger
  • Logga in
  • Boka pass
  • På mina sidor kan ni se en sammanställning av passbokningar ni gjort
  • Välj veckodag eller endast den aktivitet du är intresserad av om du inte vill se allt
  • Boka eller avboka pass
  • Passen blir tillgängliga att boka 2 veckor innan, 1 timma innan passet
Passbeskrivning

Boxing

Ett tufft pass där man jobbar två och två med olika slagtekniker. Den ena har handskar och den andra mitzar. Inslag av styrketräning med den egna kroppen som motstånd. Något för dig som gillar en utmaning!

Cirkelträning

Stationspass i vår styrketräningslokal. Du tränar individuellt vid olika maskiner och stationer. Cirkelträning passar erfarna och dig som nybörjare. Du anpassar själv träningen efter din egen förmåga och går igenom hela kroppen grundligt.

Spinning

Cykelpass som leds av instruktör som till taktfast musik guidar dig genom hela passet. Du växlar mellan sittande och stående och du kommer att göra allt från sprintar på raksträckor till att trampa långsamt i sega uppförsbackar.

Stationsträning

Vi tränar styrka i stationer i bordtennishallen men vi hinner även med några pulstoppar under passet.

Trx suspension trainer

Det kompletta redskapet för funktionell träning. Du använder din egna kroppstyngd och lutning för att framställa styrka, balans, flexibilitet och stabilitet. En träning som gör att du klarar vardagslivet lättare!

Vardagsstark

Ett effektivt pass som stärker din kropp till att bli stark i vardagen. Fokus ligger på att stärka bålmuskulaturen och de muskler som kopplar ihop över- och underkroppen. Så du får starkare mage, rumpa, men tränar samtidigt funktionell styrka och skadeförebyggande träning. Vi kommer använda olika redskap till hjälp som bland annat gummiband, vikter och trxband. Ger du allt garanteras du en skön känsla i kroppen efter passet.

Vattengympa

En motionsform som passar nästan alla, därför att vattnets konsistens är lätt och tungt, mjukt och hårt. Att träna i vatten är skonsamt eftersom det avlastar lederna men effektivt belastar musklerna och är bra för konditionen. Vi använder redskap för att öka belastningen.

Många restriktioner kring covid-19 tas bort. Observera att råden om att till exempel hålla avstånd, stanna hemma och testa sig vid symptom fortsätter att gälla.